пятница, 18 декабря 2015 г.

Робота з обдарованими учнями



    Завдання школи — підтримати учня і розвинути його здібності, підготувати ґрунт для того, щоб ці здібності було реалізовано.
    Виявлення обдарованих дітей повинно починатися вже в початковій школі на основі спостереження, вивчення психологічних особливостей, мовлення, пам’яті, логічного мислення.
 

Завдання роботи з обдарованими дітьми 
- Розвиток цілісної картини світу в уявлення дитини.
- Розвиток творчого критичного й абстрактно-логічного мислення, здатностей розв’язувати проблеми.
- Розвиток здатності самостійно навчатися та здійснювати дослідну роботу.
- Розвиток здатності до самопізнання й саморозуміння, формування позитивної «Я-концепції».
           За якими принципами будується робота з обдарованими дітьми?           

        - Орієнтація на змагання, актуалізація лідерських можливостей учнів.

        - Орієнтація на потреби дитини.
        - Максимальне розширення кола інтересів.
        - Домінування розвивальннх можливостей над інформаційною насиченістю.
 
- Ускладнення змісту навчальної діяльності. 

Форми роботи вчителя-предметника з обдарованими дітьми
        - Розв’язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час. 
        - Ділові гри, інтерактивні методи навчання.
        - Індивідуальна й диференційована робота.
        - Участь у конкурсах різних рівнів. 

        - Участь у предметних олімпіадах різних рівнів.  







Комментариев нет:

Отправить комментарий