Завдання школи — підтримати учня і
розвинути його здібності, підготувати ґрунт для того, щоб ці здібності було
реалізовано.
Виявлення обдарованих дітей повинно
починатися вже в початковій школі на основі спостереження, вивчення
психологічних особливостей, мовлення, пам’яті, логічного мислення.
Завдання роботи з обдарованими дітьми
- Розвиток цілісної картини світу в уявлення дитини.
- Розвиток творчого критичного й абстрактно-логічного
мислення, здатностей розв’язувати проблеми.
- Розвиток здатності самостійно навчатися та здійснювати
дослідну роботу.
- Розвиток здатності до самопізнання й саморозуміння,
формування позитивної «Я-концепції».
За якими принципами
будується робота з обдарованими дітьми?
- Орієнтація на змагання, актуалізація лідерських можливостей
учнів.
- Орієнтація на потреби
дитини.
- Максимальне розширення кола інтересів.
- Домінування розвивальннх можливостей над інформаційною
насиченістю.
- Ускладнення змісту навчальної діяльності.
Форми роботи вчителя-предметника
з обдарованими дітьми
- Розв’язання нестандартних завдань на уроках і в
позаурочний час.
- Ділові гри, інтерактивні методи навчання.
- Індивідуальна й диференційована робота.
- Участь у конкурсах різних рівнів.
- Участь у предметних олімпіадах різних рівнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий