Основні засади освітньої системи
закладу спрямовані на:
прогностичну
функцію: творчий пошук шляхів
до духовного розвитку дітей як гармонійну
єдність морального, естетичного, інтелектуального і емоційного компонентів
розвитку особистості;
стратегічну
функцію: посилення уваги до
проблем морального та духовного виховання підростаючого покоління:
- озброїти учнів знаннями та вміннями, враховуючи
індивідуальні особливості школярів;
- розвивати творчі здібності учнів;
- здійснювати пошук здібних дітей, організовувати роботу
з ними;
- гуманізація відносин між учнями, вчителями, батьками;
- формування свідомої дисципліни та культури поведінки;
- формування потреб та вмінь самовдосконалюватись;
- формування особистості – патріота України;
проектну функцію: проведення системного прогностичного дослідження в
навчальному закладі:
- визначення провідних напрямків навчально-виховного
процесу;
- визначення
чіткої структури методичної роботи, яка стимулювала б
кожного вчителя для саморозвитку та самоосвіти;
кожного вчителя для саморозвитку та самоосвіти;
- впроваджувати диференційований підхід до навчання з
базових дисциплін;
- створити навчальні кабінети, поновивши наочність
та обладнання;
- відслідковувати процес розвитку, здійснюючи постійний
внутрішкільний
моніторинг якості роботи закладу та аналізувати його результати;
моніторинг якості роботи закладу та аналізувати його результати;
- створювати сприятливі умови для
врахування індивідуальних особливостей
інтересів і потреб учнів, для формування у школярів орієнтації на той чи
інший вид майбутньої професійної діяльності;
інтересів і потреб учнів, для формування у школярів орієнтації на той чи
інший вид майбутньої професійної діяльності;
- виховання лідерських якостей школярів через учнівське
самоврядування;
- активно вивчати позицію батьків, враховуючи
її при організації навчально-
виховного процесу у виборі напрямків діяльності закладу.
виховного процесу у виборі напрямків діяльності закладу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий